Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓούδας, Μάριοςel
dc.creatorΝικητοπούλου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:59Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:59Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1830en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2663
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογήσει την ενότητα «Φυσική Κατάσταση» του βιβλίου φυσικής αγωγής της Α' γυμνασίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 37 μαθητές δύο τμημάτων της Α' τάξης γυμνασίου. Για την αξιολόγηση του προγράμματος χρησιμοποιήθηκε ο συνδυασμός ποσοτικής και ποιοτικής αξιολόγησης. Η ανάλυση των ποσοτικών δεδομένων έδειξε ότι η εφαρμογή του προγράμματος είχε θετική επίδραση στην απόδοση των μαθητών στις δοκιμασίες δύναμης, ευλυγισίας και αντοχής. Η ανάλυση των ποιοτικών δεδομένων έδειξε ότι οι μαθητές ανέφεραν σε γενικές γραμμές θετικές απόψεις για το πρόγραμμα, συμμετείχαν σ’ αυτό ενεργητικά, ευχαριστήθηκαν και διασκέδασαν κατά τη διάρκειά του, ενώ ανέφεραν ότι μπορούν να σχεδιάσουν μόνοι τους ένα πρόγραμμα φυσικής κατάστασης. Παρόλα αυτά δεν έλειψαν οι διαφοροποιήσεις και ορισμένες αρνητικές αναφορές των μαθητών κυρίως σε σχέση με τη δυσκολία κάποιων δοκιμασιών και δραστηριοτήτων του προγράμματος. Η αποτελεσματικότητα του προγράμματος μπορεί να αποδοθεί τόσο στο περιεχόμενο και στις μεθόδους με τις οποίες εφαρμόστηκε, όσο και στο συνδυασμό του με τον καθορισμό στόχων που αποτελεί βασική τεχνική αύξησης της απόδοσης και διδάχθηκε στους μαθητές ως δεξιότητα ζωής. Συμπερασματικά, η ενότητα «Φυσική Κατάσταση» του βιβλίου φυσικής αγωγής για την Α' γυμνασίου είχε θετική επίδραση στην απόδοση των μαθητών σε δοκιμασίες φυσικής κατάστασης, ενώ μπορεί να επιδράσει θετικά και στα κίνητρα τους για συμμετοχή στο πρόγραμμα. Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι ο σχεδιασμός της ενότητας είναι αποτελεσματικός και η εφαρμογή της μπορεί να συμβάλει θετικά στην επίτευξη του βασικού της στόχου που είναι η προώθηση της δια βίου φυσικής δραστηριότητα των μαθητών.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΑξιολόγηση του διδακτικού αντικειμένου "φυσική κατάσταση" του βιβλίου φυσικής αγωγής για την Α' γυμνασίου του ΥΠΕΠΘel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International