Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΠΤΕΑ) ανά Συγγραφέα "Ανδρέου, Ελένη"
-
Αξιολόγηση επαναληπτικών μετρήσεων της αποτελεσματικότητας του προγράμματος "Αντιμετωπίζω τον εκφοβισμό στο σχολείο" στο γυμνάσιο
Ρούση-Βέργου, Χριστίνα Ι. (2017) -
Ενδοπροσωπικοί παράγοντες και εθισμός στο διαδίκτυο σε παιδιά εφηβικής ηλικίας
Σβώλη, Χιονία (2011) -
Επικοινωνιακές διαστάσεις του παιδικού σχεδίου: τα παιδιά ζωγραφίζουν για ένα δάσκαλο, ένα γονιό κι έναν άγνωστο
Τσαμίδου, Λεμόνα-Ζωή (2017) -
Η αναδρομική μελέτη της εμπειρίας του σχολικού εκφοβισμού σε νεαρούς/ές ενήλικους/ες: μελέτη μικτών μεθόδων
Μακρυδάκη, Βασιλική Κλεφτάρας, Γεώργιος (2022) -
Η ανακοίνωση του διαγνωστικού πορίσματος σε γονείς παιδιών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Παπαλεξάνδρου, Ελπίδα-Δανάη (2021) -
Λειτουργικότητα οικογενειών ατόμων με αναπηρία: ο ρόλος της ελπίδας και της κοινωνικής υποστήριξης
Θωμαΐδη, Ελισσάβετ (2018) -
Συναισθήματα και αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό πλαίσιο: μια συγκριτική μελέτη
Σαμουτιάν, Μαργαρίτα Χ. (2021) -
Τα άστεγα παιδιά ζωγραφίζουν και μιλούν για τις συναισθηματικές εμπειρίες τους
Κωστοπούλου, Αικατερίνη (2012) -
Ψυχική ανθεκτικότητα και προβλήματα εκφοβισμού/θυματοποίησης σε εφήβους μαθητές
Καστόρη, Μαρία (2011)