• English
    • Ελληνικά
    • Deutsch
    • français
    • italiano
    • español
  • English 
    • English
    • Ελληνικά
    • Deutsch
    • français
    • italiano
    • español
  • Login
Search 
  •   University of Thessaly Institutional Repository
  • Τμήμα Πληροφορικής (ΤΠ)
  • Search
  •   University of Thessaly Institutional Repository
  • Τμήμα Πληροφορικής (ΤΠ)
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of DSpace
  • Communities & Collections
  • By Issue Date
  • Authors
  • Titles
  • Subjects

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Η συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ενίσχυση της δημόσιας εικόνας των επιχειρήσεων και στην προώθηση των πωλήσεών τους: η περίπτωση των Facebook και Instagram - The contribution of social media in enhancing the enterprises’ public image and the promotion of their sales: the cases of Facebook and Instagram 

Καραγιάννη, Όλγα (2021)
Thumbnail

Τα ηλεκτρονικά εργαλεία και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών - The electronic tools and their use in the promotion of hotel services 

Μπιτούλας, Γεώργιος-Ραφαήλ (2021)
Thumbnail

Το ψηφιακό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων: η προσαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις απαιτήσεις του GDPR - Digital marketing in business: the adaptation of digital marketing to the requirements of GDPR 

Κολυβοδιάκος, Χαράλαμπος Ν. (2021)
Thumbnail

Η συμβολή της πληροφορικής στην επιχειρηματικότητα: ανάλυση στρατηγικής e-marketing των επιχειρήσεων - The contributions of IT to entrepreneurship: analysis of business’ e-marketing strategies 

Ροσβάνη, Ελένη (2021)
Thumbnail

Το μάρκετινγκ (marketing) μέσω των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube) 

Ρωμανιά, Μαρία-Νεφέλη (2021)
Thumbnail

Το εμπόριο στην ψηφιακή εποχή: εφαρμογές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για την διαμόρφωση της σχέσης πελάτη - επιχείρηση - Commerce in the digital age: e-marketing applications for the formation of the relation between costumer and business 

Δημητριάδου, Τριάς (2021)
Η δικτυακή πύλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ψηφιακή Ελλάδα
ΕΣΠΑ 2007-2013
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister (MyDspace)

Discover

AuthorΔημητριάδου, Τριάς (1)Καραγιάννη, Όλγα (1)Κολυβοδιάκος, Χαράλαμπος Ν. (1)Μπιτούλας, Γεώργιος-Ραφαήλ (1)Ροσβάνη, Ελένη (1)Ρωμανιά, Μαρία-Νεφέλη (1)Subject
Διαδικτυακό μάρκετινγκ (6)
Ηλεκτρονικό εμπόριο (5)Διαδίκτυο (Internet) (2)Διαδικτυακή διαφήμιση (2)Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (2)Επιχειρήσεις -- Δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστών (1)Επιχειρήσεις -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Δίκτυα (1)Επιχειρηματικότητα (1)Ηλεκτρονικό επιχειρείν (1)Καταναλωτική συμπεριφορά -- Έρευνα (1)... View MoreDate Issued
2021 (6)
Has File(s)Yes (6)
Help Contact
DepositionAboutHelpContact Us
Choose LanguageAll of DSpace
EnglishΕλληνικά
Η δικτυακή πύλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ψηφιακή Ελλάδα
ΕΣΠΑ 2007-2013