• English
    • Ελληνικά
    • Deutsch
    • français
    • italiano
    • español
  • English 
    • English
    • Ελληνικά
    • Deutsch
    • français
    • italiano
    • español
  • Login
Search 
  •   University of Thessaly Institutional Repository
  • Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ)
  • Search
  •   University of Thessaly Institutional Repository
  • Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ)
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of DSpace
  • Communities & Collections
  • By Issue Date
  • Authors
  • Titles
  • Subjects

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 25

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ποιότητα υπηρεσιών και κίνητρα συμμετοχής σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου 

Τόλκα, Βασιλική (2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου. Δευτερεύοντες σκοποί ήταν η διερεύνηση της σχέσης της ποιότητας υπηρεσιών με την ...
Thumbnail

Ποιότητα υπηρεσιών & ανάμιξη πελατών αθλητικών κέντρων 

Κάσσου, Χαρούλα (2008)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της ανάμιξης πελατών αθλητικών κέντρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 150 πελάτες αθλητικών κέντρων από την ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και ...
Thumbnail

Ποιότητα υπηρεσιών & ικανοποίηση πελατών αθλητικών κέντρων 

Σάββα, Μαρία (2008)
Έρευνες των τελευταίων χρόνων στην διοίκηση των επιχειρήσεων έχουν υπογραμμίσει πως το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών είναι εξαπλάσιο συγκριτικά με τις δαπάνες που αντιστοιχούν για την διατήρηση της υπάρχουσας πελατειακής ...
Thumbnail

Ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ανάπτυξη καταναλωτικών συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου 

Καραγκούνης, Παναγιώτης (2009)
Σκοπός της παρούσης ερευνάς ήταν να μετρηθεί η ανάπτυξη καταναλωτικών συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου και να εκτιμηθεί εμπειρικά ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών προς αυτή την κατεύθυνση. Δείγμα της έρευνας ...
Thumbnail

Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της χορηγίας στο χώρο της καλαθοσφαίρισης 

Καράκος, Περικλής (2011)
Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να εξετάσει την αποτελεσματικότητα της αθλητικής χορηγίας και πιο συγκεκριμένα την αθλητική χορηγία στο χώρο της καλαθοσφαίρισης. Για το σκοπό αυτό διερευνήθηκαν οι προοπτικές που υπάρχουν ...
Thumbnail

Ικανοποίηση πελατών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Αθήνας 

Χαβαράνης, Παύλος (2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν αξιολόγηση της ικανοποίησης μελών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Αθήνας. Επιμέρους σκοπός ήταν η διερεύνηση των παραγόντων που επηρέασαν την αλληλοσυσχέτιση και διαφοροποίηση μεταξύ γυμναστηρίων ...
Thumbnail

Αξιολόγηση των παραγόντων ποιότητας των υπηρεσιών άσκησης, αξίας, ικανοποίησης και προθέσεων συμπεριφοράς ως προς τη συχνότητας συμμετοχή 

Κοσμάς, Ιωάννης (2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αλληλεπίδρασης της ικανοποίησης, της αναλαμβανόμενης αξίας, των προθέσεων συμπεριφοράς από διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών των συμμετεχόντων σε υπηρεσίες άσκησης. Επίσης δευτερεύων ...
Thumbnail

Διερεύνηση και καταγραφή των αθλητικών προγραμμάτων του Δήμου Ξάνθης 

Τσαρδακλής, Αθανάσιος-Σωτήριος (2010)
Η σημασία της φυσικής δραστηριότητας και γενικότερα της άσκησης έχει αναγνωριστεί ευρέως, γεγονός το οποίο φαίνεται από το ενδιαφέρον της πολιτείας, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς επίσης και από την αυξημένη ...
Thumbnail

Το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) στην βιομηχανία των αθλητικών ειδών. Πώς η εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) επηρέασε την βιομηχανία των αθλητικών ειδών; 

Παπαδουκάκης, Αντώνης (2007)
Το εμπόριο λιανικής υπήρξε, εξελίχθηκε και αναπτύχθηκε για πολλές γενεές στις ανθρώπινες κοινωνίες, ως ένας από τους κύριους επιχειρηματικούς τομείς για πολλές οικονομίες ανά τον κόσμο. Η μεγαλύτερη αλλαγή που υπήρξε στο ...
Thumbnail

Η μελέτη της σχέσης των ψυχολογικών οφελών της ποιότητας υπηρεσιών με την ικανοποίηση των πελατών χορευτικών κέντρων 

Κουρλιμπίνη, Ελένη (2011)
Ένα από τα κύρια θέματα για την δημιουργία ικανοποιημένων πελατών σε ένα χορευτικό σύλλογο είναι να προσφέρει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Η ποιότητα είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία και την αποδοτικότητα των υπηρεσιών. ...
  • 1
  • 2
  • 3
Η δικτυακή πύλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ψηφιακή Ελλάδα
ΕΣΠΑ 2007-2013
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister (MyDspace)

Discover

AuthorΓιάνναρου, Μαριαλένα (1)Γκόλτσιος, Κωνσταντίνος Γ. (1)Ζαΐμη, Αφροδίτη (1)Ζαρογιάννη, Μαρία (1)Κάσσου, Χαρούλα (1)Καλαϊτζόγλου, Στέφανος (1)Καράκος, Περικλής (1)Καραγκούνης, Παναγιώτης (1)Κοσμάς, Ιωάννης (1)Κουμανάκος, Αλέξανδρος (1)Κουρλιμπίνη, Ελένη (1)Μπάρλας, Αχιλλέας (1)Παπαδουκάκης, Αντώνης (1)Παπουτσάκη, Μαρία (1)Πουλημένος , Βασίλειος (1)Ρουσσέτη, Μαγδαληνή (1)Ρόζου, Ευτέρπη (1)Σάββα, Μαρία (1)Σιντόρκινα, Κατερίνα (1)Τσαρδακλής, Αθανάσιος-Σωτήριος (1)... View MoreSubject
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ (25)
ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (11)ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (4)ΑΝΑΨΥΧΗ (4)ΧΟΡΗΓΟΙ (4)ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ -- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (3)ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (2)ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (2)ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (2)ΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ) (2)... View MoreDate Issued2010 - 2013 (17)2000 - 2009 (8)Has File(s)Yes (25)
Help Contact
DepositionAboutHelpContact Us
Choose LanguageAll of DSpace
EnglishΕλληνικά
Η δικτυακή πύλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ψηφιακή Ελλάδα
ΕΣΠΑ 2007-2013