Browsing Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) by Subject "ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑ"
Now showing items 1-6 of 6
-
Η διερεύνηση των ηγετικών συμπεριφορών των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής από τους μαθητές και η σχέση τους με την ικανοποίηση
(2007)Το ηγετικό στυλ του καθηγητή φυσικής αγωγής είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την μαθησιακή διαδικασία. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η ανάπτυξη ενός ερωτηματολογίου που αξιολογεί: α) το στυλ ηγεσίας των ... -
Η επαγγελματική ικανοποίηση των καθηγητών φυσικής αγωγής σε σχέση με τις υπόλοιπες ειδικότητες των εκπαιδευτικών Α'/θμιας και Β'/θμιας εκπαίδευσης
(2006)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξερευνήσει την επαγγελματική ικανοποίηση καθηγητών φυσικής αγωγής (Φ.Α.) σε σχέση με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων των δύο πρώτων βαθμιδών της εκπαίδευσης. Στην έρευνα πήραν ... -
Η επίδραση της επιθυμίας για κοινωνική αποδοχή στην επαγγελματική εξουθένωση καθηγητών φυσικής αγωγής ιδιωτικών γυμναστηρίων
(2005)Σκοπός της εργασίας ήταν να μετρήσει και να εξετάσει την επαγγελματική εξουθένωση καθηγητών φυσικής αγωγής που εργάζονταν σε ιδιωτικά γυμναστήρια. Επιπλέον σκοπός ήταν να διαπιστωθεί αν υπάρχει σχέση μεταξύ της ... -
Ο ρόλος της αυτο-αποτελεσματικότητας στη σχέση ανάμεσα στην επαγγελματική ικανοποίηση και εξουθένωση των καθηγητών φυσικής αγωγής
(2006)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση του ρόλου της αυτό- αποτελεσματικότητας στη σχέση ανάμεσα στην επαγγελματική ικανοποίηση και εξουθένωση των καθηγητών Φυσικής Αγωγής. Στην έρευνα συμμετείχαν 442 μόνιμοι καθηγητές ... -
Στάσεις καθηγητών φυσικής αγωγής της Περιφέρειας Θεσσαλίας ως προς την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες
(2009)Σκοπός της έρευνας ήταν να εξετάσει το προφίλ των καθηγητών/τριών της Περιφέρειας Θεσσαλίας ως προς την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες. Για τις ανάγκες της έρευνας δόθηκε ένα ερωτηματολόγιο από έναν κατάλογο 38 ερωτήσεων, - ... -
Σχέση αντιλαμβανόμενης λεκτικής επιθετικότητας των καθηγητών με το στυλ ηγεσίας στο μάθημα φυσικής αγωγής
(2011)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ της αντιλαμβανόμενης λεκτικής επιθετικότητας του καθηγητή και του καθηγητικού ηγετικού στυλ (αυταρχικό, δημοκρατικό) κατά τη διάρκεια του μαθήματος ...