Auflistung Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) nach Autor "Θεοδωράκης, Ιωάννης"
Anzeige der Dokumente 1-20 von 24
-
Αξιολόγηση καινοτόμων προγραμμάτων φυσικής αγωγής : εφαρμογή στο πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας
Γραμματικόπουλος, Βασίλειος (2004)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση του προγράμματος Φυσικής Αγωγής «Ολυμπιακή Παιδεία» με τη μέθοδο της δυναμικής αξιολόγησης. Είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζεται στην πράξη η δυναμική αξιολόγηση και τα ... -
Διερεύνηση της δομής και του περιεχομένου της αυτο-ομιλίας των αθλητών/τριών στην προπόνηση
Γουλιώτη, Περσεφόνη (2019) -
Επαγγελματική εξουθένωση και επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών
Αμαραντίδου, Σταυρούλα Λ. (2010)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της σχέσης της επαγγελματικής εξουθένωσης και ικανοποίησης και ειδικότερα η σχέση αιτίας - αιτιατού στο χώρο της εκπαίδευσης, μέσα σε δυο διαφορετικές χρονικές στιγμές της ... -
Επίδραση κοικωνικών παραγόντων στους στόχους επίτευξης και στην παρακίνηση των μαθητών στον αθλητισμό και στο σχολείο
Αμπατζόγλου, Γεώργιος (2009)Κύριοι σκοποί της εργασίας ήταν η διερεύνηση: α) του ρόλου του κλίματος παρακίνησης που δημιουργείται από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.)/προπονητή, τη μητέρα και τον καλύτερο φίλο στη διαμόρφωση των στόχων επίτευξης ... -
Επιδράσεις της συμπεριφοράς του προπονητή-τριας σε αθλητές-τριες καλαθοσφαίρισης και άλλων ομαδικών αθλημάτων
Καραμουσαλίδης, Γεώργιος (2009)Η σχέση των προπονητών και αθλητών έχει μια ιδιαίτερη επιρροή στον αγωνιστικό αθλητισμό. Σκοπός της έρευνας ήταν να εξετασθούν οι επιδράσεις της συμπεριφοράς των προπονητών ομαδικών αθλημάτων στην ικανοποίηση των αθλητών ... -
Εφαρμογή προγραμμάτων δεξιοτήτων ζωής στη φυσική αγωγή και τον αθλητισμό
Παπαχαρίσης, Βασίλειος Χ. (2004)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξετάσει την αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος διδασκαλίας δεξιοτήτων ζωής το οποίο εφαρμόστηκε στο μάθημα της φυσικής αγωγής και την προπόνηση αθλημάτων. Τέσσερις έρευνες, η πρώτη ... -
Η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας ενός προγράμματος δεξιοτήτων ζωής στη φυσική αγωγή
Γιαννούδης, Γεώργιος (2009)Οι δεξιότητες ζωής θεωρούνται πολύτιμα εφόδια που πρέπει να προσφέρονται στους μαθητές από το εκπαιδευτικό σύστημα. Η φυσική αγωγή, η οποία θεωρείται ιδανικό περιβάλλον για την καλλιέργεια τέτοιων δεξιοτήτων, μπορεί να ... -
Η επίδραση της αυτο-ομιλίας στην επίδοση αθλητών αντισφαίρισης σε μια σύνθετη άσκηση στο τένις
Κουβαράκης, Πολύδωρας (2018) -
Κοινωνική και συναισθηματική μάθηση και αντιλαμβανόμενο περιβάλλον στο μάθημα της φυσικής αγωγής
Σίσκος, Βασίλειος (2009)Η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση είναι το κομμάτι εκείνο της εκπαίδευσης που αφορά την απόκτηση δεξιοτήτων, όπως η αναγνώριση και ο χειρισμός των συναισθημάτων του εαυτού και των άλλων, το ενδιαφέρον για τους άλλους, ... -
Μαθημένη ανημποριά και κλίμα παρακίνησης
Καρακαντά, Ελένη (2010)Η παρακίνηση είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την καθημερινή δραστηριότητα του ατόμου και στο σχολικό περιβάλλον μπορεί να υποστηρίξει την κατάλληλη γνώση και εκπαίδευση. Από την άλλη πλευρά, η ... -
Ο ρόλος της άσκησης ως συμπληρωματικής θεραπευτικής μεθόδου σε εξαρτημένα άτομα από ναρκωτικές ουσίες
Παναγιωτούνης, Φώτης (2022) -
Σύγχρονη εκπαιδευτική πράξη: ο ρόλος της προσωπικότητας και των στάσεων μεταπτυχιακών φοιτητών/ τριων για τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ)
Υποφάντη, Μαρία (2013)Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η αξιολόγηση πιθανών διαφορών στους παράγοντες προσωπικότητας (εξωστρέφεια, προσήνεια, ευσυνειδησία, νευρωτισμό, πνευματική καλλιέργεια), στάσεων φοιτητών (συναισθήματα, απόψεις, προθέσεις και ... -
Το μοντέλο των χαρακτηριστικών της εργασίας και ο ρόλος της αυτο-αποτελεσματικότητας σε καθηγητές φυσικής αγωγής
Τσιγγίλης, Νικόλαος Χρ. (2005)Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να μελετήσει την εφαρμογή του μοντέλου των χαρακτηριστικών της εργασίας (Hackman & Oldham. 1980) καθώς και ενός εναλλακτικού μοντέλου στο χώρο της εκπαίδευσης και να εξετάσει το ρυθμιστικό ρόλο ...