Browsing Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) by Title
Now showing items 1124-1143 of 1351
-
Στάσεις καθηγητών φυσικής αγωγής της Περιφέρειας Θεσσαλίας ως προς την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες
(2009)Σκοπός της έρευνας ήταν να εξετάσει το προφίλ των καθηγητών/τριών της Περιφέρειας Θεσσαλίας ως προς την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες. Για τις ανάγκες της έρευνας δόθηκε ένα ερωτηματολόγιο από έναν κατάλογο 38 ερωτήσεων, - ... -
Στάσεις και απόψεις-αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαθεματική προσέγγιση
(2005)Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν η διερεύνηση: α) των στάσεων, προθέσεων και απόψεων - αντιλήψεων των εκπαιδευτικών ως προς τη Διαθεματική προσέγγιση, β) της πληροφόρησης και της ενημέρωσης των εκπαιδευτικών σχετικά με τη ... -
Στάσεις προς την άσκηση, αντίληψη εαυτού, διατροφικές συνήθειες, σωματική δραστηριότητα και δείκτης μάζας σώματος μαθητών δημοτικού σχολείου
(2006)Σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μεταξύ μαθητών και μαθητριών Ε' και ΣΤ' τάξης του δημοτικού σχολείου, με διαφορετικό δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) ως προς: α) τις στάσεις και τις προθέσεις τους ως προς την ... -
Στάσεις των μαθητών και μαθητριών ως προς τους τρόπους σχηματισμού ομάδων στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2005)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης των τρόπων σχηματισμού ομάδων στην αντίληψη του κλίματος παρακίνησης και ισότητας στο μάθημα φυσικής αγωγής. Ο σχηματισμός ομάδων αφορούσε την πρωτοβουλία (καθηγητή ... -
Στάση μαθητών χωρίς αναπηρία απέναντι στην ενσωμάτωση μαθητών με αναπηρία πριν και μετά από ένα κοινό πρόγραμμα φυσικής αγωγής στο σχολείο
(2008)Σκοπός της έρευνας ήταν να καταγράψει τις στάσεις και τις απόψεις των μαθητών/τριών χωρίς νοητική υστέρηση ως προς την συνεκπαίδευσή τους με μαθητές-τριες που έχουν μέτρια νοητική υστέρηση πριν και μετά από τη συμμετοχή ... -
Στάση, πρόθεση, βασικές ψυχολογικές ανάγκες και ταύτιση με την άσκηση ανηλίκων ασκούμενων
(2010)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των ‘Στάσεων’ και της ‘Πρόθεσης’ προς την άσκηση, των ‘Βασικών Ψυχολογικών Αναγκών’ από την άσκηση, της ‘Ταύτισης με το ρόλο του ασκούμενου’ και της ευχαρίστησης σε ασκούμενους ... -
Στόχοι, πιστεύω και συναισθήματα στο μάθημα της φυσικής αγωγής και στη ζωή
(2004)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις σχέσεις μεταξύ διαφόρων μεταβλητών (στόχοι, πιστεύω, συναισθήματα) στο μάθημα της φυσικής αγωγής, καθώς επίσης και την αλληλεπίδραση που υπάρχει ανάμεσα στις μεταβλητές αυτές ... -
Στρατηγικές αντιμετώπισης αντίξοων καταστάσεων από αρχάριους αναρριχητές και αναρριχήτριες
(2003)Η παρουσία κινδύνου σε ορισμένες υπαίθριες δραστηριότητες δημιουργεί ρίσκο και το ρίσκο συχνά δημιουργεί άγχος στα άτομα που συμμετέχουν στην δραστηριότητα, με αποτέλεσμα να εκδηλώνουν διάφορες συμπεριφορές αντιμετώπισης. ... -
Στρατηγικές αντιμετώπισης αντίξοων καταστάσεων κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης : ο ρόλος των προσδοκιών επίτευξης στόχου
(2005)Σκοπός της εργασίας ήταν να εξετάσει τις στρατηγικές αντιμετώπισης προσέγγισης και αποφυγής σε σχέση με τις προσδοκίες επίτευξης στόχου. Στην έρευνα συμμετείχαν εικοσιτέσσερις φοιτητές, οι οποίοι εκτέλεσαν δυο δοκιμασίες ... -
Στρατηγικές αυτο-ρύθμισης και αυτο-αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση προβλημάτων που δυσχεραίνουν τη συμμετοχή στον αθλητισμό
(2007)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός ερωτηματολογίου στρατηγικών αυτό-ρύθμισης της συμπεριφοράς και της προσπάθειας στην άσκηση και στο άθλημα του Ταε Κβον Ντο και η εξέταση τυχόν διαφορών ανάμεσα σε άτομα ...