dc.contributor.advisor | Πολλάτου, Ελιζάνα | el |
dc.creator | Μπούρα, Σοφία | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-05T21:45:44Z | |
dc.date.available | 2015-01-05T21:45:44Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.other | 6541 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/1704 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2479 | |
dc.description.abstract | Η Ρυθμική Γυμναστική (ΡΓ) αποτελεί ένα φαντασμαγορικό ολυμπιακό
γυναικείο άθλημα, ελάχιστα όμως διαδεδομένο στο ευρύ κοινό. Ο κύριος
σκοπός της έρευνας ήταν η κατασκευή έγκυρου και αξιόπιστου
ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση των γνώσεων για το άθλημα της ΡΓ
μαθητών και μαθητριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Για να εξασφαλιστεί η
αξιοπιστία και η εγκυρότητα του ερωτηματολογίου εφαρμόστηκαν δύο
πιλοτικές έρευνες, στις οποίες συμμετείχαν συνολικά 108 μαθητές/τριες 14-16
ετών αλλά και 39 αθλήτριες ΡΓ της ίδιας ηλικιακής ομάδας. Υπολογίστηκε ο
δείκτης διάκρισης για κάθε ερώτηση και οι ερωτήσεις με χαμηλό δείκτη
αφαιρέθηκαν από το τελικό ερωτηματολόγιο. Στην κυρίως έρευνα έλαβαν
μέρος, με τυχαία δειγματοληψία, 274 μαθητές/τριες, ηλικίας 14-16 ετών, από
επτά δημόσια Γυμνάσια και Λύκεια του νομού Αττικής. Το ερωτηματολόγιο
απαρτιζόταν από 29 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και περιελάμβανε 10
θεματικές ενότητες. Εφαρμόστηκε έλεγχος τυχαίας διασποράς σε κάθε μία
από τις ερωτήσεις (test chi-square) και διαπιστώθηκε ότι ο τρόπος με τον
οποίο απαντήθηκε το ερωτηματολόγιο δεν ήταν τυχαίος (ρ<0.05). Η
αξιοπιστία της κάθε ερώτησης ερευνήθηκε με την point biserial συσχέτιση της
κάθε ερώτησης με τη συνολική επίδοση και τη συνεισφορά της στο μέγεθος
του δείκτη αξιοπιστίας Cronbach Alpha (α=0.67). Οι ανάλογες αναλύσεις που
εφαρμόσθηκαν έδειξαν ότι, οι επιδόσεις των μαθητών δεν διαφοροποιήθηκαν
ανάλογα με το σχολείο που φοιτούσαν, τα κορίτσια είχαν καλύτερες επιδόσεις
από τα αγόρια (ρ < 0.001) ενώ οι μικρότεροι μαθητές είχαν καλύτερη επίδοση
(ρ = <.01) από τους μεγαλύτερους μαθητές. Συμπερασματικά, με τη χρήση
του ερωτηματολογίου είναι δυνατό να διαπιστωθούν οι γνώσεις που
απαιτούνται ώστε να θεωρηθούν οι μαθητές/τριες ενημερωμένοι θεατές. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΡΥΘΜΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΤΕΣ | el |
dc.subject.other | ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.title | Κατασκευή ερωτηματολογίου καταγραφής γνώσεων για το άθλημα της ρυθμικής γυμναστικής, μαθητριών και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |