Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΠολλάτου, Ελιζάναel
dc.creatorΜπούρα, Σοφίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:44Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:44Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other6541
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1704en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2479
dc.description.abstractΗ Ρυθμική Γυμναστική (ΡΓ) αποτελεί ένα φαντασμαγορικό ολυμπιακό γυναικείο άθλημα, ελάχιστα όμως διαδεδομένο στο ευρύ κοινό. Ο κύριος σκοπός της έρευνας ήταν η κατασκευή έγκυρου και αξιόπιστου ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση των γνώσεων για το άθλημα της ΡΓ μαθητών και μαθητριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Για να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία και η εγκυρότητα του ερωτηματολογίου εφαρμόστηκαν δύο πιλοτικές έρευνες, στις οποίες συμμετείχαν συνολικά 108 μαθητές/τριες 14-16 ετών αλλά και 39 αθλήτριες ΡΓ της ίδιας ηλικιακής ομάδας. Υπολογίστηκε ο δείκτης διάκρισης για κάθε ερώτηση και οι ερωτήσεις με χαμηλό δείκτη αφαιρέθηκαν από το τελικό ερωτηματολόγιο. Στην κυρίως έρευνα έλαβαν μέρος, με τυχαία δειγματοληψία, 274 μαθητές/τριες, ηλικίας 14-16 ετών, από επτά δημόσια Γυμνάσια και Λύκεια του νομού Αττικής. Το ερωτηματολόγιο απαρτιζόταν από 29 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και περιελάμβανε 10 θεματικές ενότητες. Εφαρμόστηκε έλεγχος τυχαίας διασποράς σε κάθε μία από τις ερωτήσεις (test chi-square) και διαπιστώθηκε ότι ο τρόπος με τον οποίο απαντήθηκε το ερωτηματολόγιο δεν ήταν τυχαίος (ρ<0.05). Η αξιοπιστία της κάθε ερώτησης ερευνήθηκε με την point biserial συσχέτιση της κάθε ερώτησης με τη συνολική επίδοση και τη συνεισφορά της στο μέγεθος του δείκτη αξιοπιστίας Cronbach Alpha (α=0.67). Οι ανάλογες αναλύσεις που εφαρμόσθηκαν έδειξαν ότι, οι επιδόσεις των μαθητών δεν διαφοροποιήθηκαν ανάλογα με το σχολείο που φοιτούσαν, τα κορίτσια είχαν καλύτερες επιδόσεις από τα αγόρια (ρ < 0.001) ενώ οι μικρότεροι μαθητές είχαν καλύτερη επίδοση (ρ = <.01) από τους μεγαλύτερους μαθητές. Συμπερασματικά, με τη χρήση του ερωτηματολογίου είναι δυνατό να διαπιστωθούν οι γνώσεις που απαιτούνται ώστε να θεωρηθούν οι μαθητές/τριες ενημερωμένοι θεατές.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΡΥΘΜΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣel
dc.subject.otherΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΚατασκευή ερωτηματολογίου καταγραφής γνώσεων για το άθλημα της ρυθμικής γυμναστικής, μαθητριών και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International