Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel
dc.creatorΟικονόμου, Θεόδωρος Η.el
dc.date.accessioned2015-09-23T08:53:20Z
dc.date.available2015-09-23T08:53:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11745
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/16317en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1753
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΓΝΙΔΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑel
dc.subject.otherΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleGamification: concepts, enabling technologies and implementationen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒάβαλης, Εμμανουήλel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International