Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΚοντογιάννη, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:34Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:34Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5398
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1601en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2898
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των εμποδίων της συμμετοχής εκπαιδευτικών Δημοτικών σχολείων σε δραστηριότητες αθλητισμού αναψυχής. Το δείγμα αποτέλεσαν διακόσιοι έξι (η=206) εκπαιδευτικοί Δημοτικών σχολείων της πόλης των Τρικάλων, ηλικίας 25 έως 60 ετών. Αναλυτικότερα διερευνήθηκε: α) Ο σημαντικότερος ανασταλτικός παράγοντας προς την συμμετοχή, β) αν υπάρχουν διαφορές στους ανασταλτικούς παράγοντες σε σχέση με το διαφορετικό φύλο των συμμετεχόντων, γ) αν υπάρχουν διαφορές στους ανασταλτικούς παράγοντες σε σχέση με την συχνότητα συμμετοχής των συμμετεχόντων σε δράσεις αθλητισμού και δ) αν οι ανασταλτικοί παράγοντες προς την συμμετοχή σχετίζονται αρνητικά με την πρόθεση για μελλοντική συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε δραστηριότητες αθλητισμού αναψυχής (για τους επόμενους έξι μήνες). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι: α) ο σημαντικότερος ανασταλτικός παράγοντας προς τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ήταν η «έλλειψη χρόνου» (Μ=2.65, SD=0.95), β) οι γυναίκες εκπαιδευτικοί αντιμετώπιζαν ισχυρότερους ανασταλτικούς παράγοντες απ’ ότι οι άνδρες εκπαιδευτικοί (ρ< .001), γ) υπάρχει αρνητική σχέση μεταξύ ανασταλτικών παραγόντων και συχνότητας συμμετοχής, αφού οι μη συμμετέχοντες δήλωσαν υψηλότερες τιμές στους ανασταλτικούς παράγοντες απ’ ότι τα άτομα που συμμετείχαν συχνά ή συστηματικά, δ) όλοι οι ανασταλτικοί παράγοντες σχετίζονται αρνητικά με τη πρόθεση για μελλοντική συμμετοχή σε δραστηριότητες αθλητισμού αναψυχής. Συμπερασματικά, ο εντοπισμός συγκεκριμένων παραγόντων που αναστέλλουν τη συμμετοχή μπορεί να βοηθήσει στην σταδιακή αντιμετώπιση και μείωσή τους με αποτέλεσμα την αύξηση της συμμετοχής. Σε μελλοντικές έρευνες προτείνεται οι ανασταλτικοί παράγοντες να συσχετισθούν με συναφείς μεταβλητές, όπως η πίστη, η δέσμευση, η παρακίνηση, κ.α.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣel
dc.subject.otherΑΝΑΨΥΧΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙel
dc.titleΠαράγοντες που αναστέλλουν την συμμετοχή εκπαιδευτικών σε δραστηριότητες αναψυχήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International