Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΔαμιανίδης, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:32Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:32Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5367
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1583en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2635
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των ανασταλτικών παραγόντων που αντιμετωπίζουν 643 μαθητές-τριες τεσσάρων δημόσιων Γυμνασίων και τριών Λυκείων της πόλης της Λιβαδειάς ως προς τη συμμετοχή τους σε εξωσχολικές αθλητικές δραστηριότητες αναψυχής. Συγκεκριμένα διερευνήθηκαν α) οι σημαντικότεροι ανασταλτικοί παράγοντες, β) οι ανασταλτικοί παράγοντες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές-τριες, Γυμνασίων/Λυκείων σε σχέση με την εκπαιδευτική βαθμίδα, γ) οι ανασταλτικοί παράγοντες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές-τριες, σε σχέση με το διαφορετικό φύλο, δ) οι ανασταλτικοί παράγοντες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές-τριες που συμμετέχουν ή δε συμμετέχουν σε αθλητικούς συλλόγους, ε) οι ανασταλτικοί παράγοντες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές-τριες, ανάλογα με την διαφορετική συχνότητα συμμετοχής τους. Η επιλογή του δείγματος έγινε με αναλογική στρωσιγενή δειγματοληψία. Χρησιμοποιήθηκε μετά από προσαρμογή το ερωτηματολόγιο των Alexandras και Carroll (1997b). Από τα αποτελέσματα της έρευνας φάνηκε ότι: α) η «έλλειψη χρόνου» ήταν ο σημαντικότερος ανασταλτικός παράγοντας, β) υπήρξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των μαθητών-τριών γυμνασίου και λυκείου με τους μαθητές-τριες του λυκείου να σημειώνουν μεγαλύτερες τιμές, γ) υπήρξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές λόγω διαφορετικού φύλου με τα κορίτσια να σημειώνουν μεγαλύτερες τιμές, δ) υπήρξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των μαθητών/αθλητών και των μαθητών/μη αθλητών, με τους μαθητές/αθλητές να σημειώνουν μικρότερες τιμές, ε) υπήρξαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ ομάδων διαφορετικής συχνότητας συμμετοχής με τις περισσότερο κινητικές ομάδες να σημειώνουν μικρότερες τιμές από τις λιγότερο κινητικές. Τα αποτελέσματα συζητούνται με στόχο τη βελτίωση των ευκαιριών για συμμετοχή των μαθητών-τριών σε εξωσχολικές αθλητικές δραστηριότητες αναψυχής, με την υποστήριξη των αρχών, των γονέων και των ειδικών.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣel
dc.subject.otherΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣel
dc.subject.otherΑΝΑΨΥΧΗel
dc.titleΠαράγοντες που αναστέλλουν τη συμμετοχή μαθητών σε εξωσχολικές δραστηριότητες αθλητισμού αναψυχήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International