dc.contributor.advisor | Μιχαλοπούλου, Μαρία | el |
dc.creator | Σούλιου, Αργυρώ | el |
dc.date.accessioned | 2015-01-05T21:45:31Z | |
dc.date.available | 2015-01-05T21:45:31Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.other | 5357 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/1573 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2593 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της εργασίας ήταν η καταγραφή των παραγόντων που σχετίζονται με τη
συμμετοχή - ανταπόκριση των φοιτητών-τριών στις δραστηριότητες που διοργανώνουν τα
αθλητικά τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας. Στην έρευνα συμμετείχαν
575 φοιτητές-τριες από τρία ΑΕΙ της Αθήνας. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα φοιτητές-τριες,
συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο που αποτύπωνε τη συμμετοχή τους στις αθλητικές
δραστηριότητες του πανεπιστημίου τους και το Διεθνές Ερωτηματολόγιο Φυσικής
Δραστηριότητας (IPAQ, Craig, 2003). Η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων
περιλάμβανε ανάλυση συχνοτήτων, μέσων όρων και ανάλυση χ2. Επίσης πραγματοποιήθηκε
παραγοντική ανάλυση για τον προσδιορισμό των κοινών συνιστωσών - παραγόντων που
οδηγούν στη συμμετοχή των φοιτητών στις αθλητικές δραστηριότητες καθώς και αυτών που
τους αποτρέπουν. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το κυρτότερο αίτιο συμμετοχής
ήταν η αναψυχή-ψυχαγωγία, ενώ το βασικότερο εμπόδιο για τη συμμετοχή ήταν ο φόρτος
υποχρεώσεων-έλλειψη χρόνου. Οι φοιτήτριες συμμετέχουν κυρίως για «αισθητικούς» και
«ψυχοκοινωνικούς» λόγους, ενώ η «οργάνωση και λειτουργία» του προγράμματος και ο
«χρονικός περιορισμός» αποτελούν εμπόδια για τη συμμετοχή κυρίως για τις φοιτήτριες. Οι
φοιτητές συμμετείχαν συχνότερα στις αθλητικές δραστηριότητες των ΑΕΙ τους σε σύγκριση
με τις φοιτήτριες. Οι φοιτητές-τριες με «επαρκή φυσική δραστηριότητα» συμμετείχαν
συχνότερα στις αθλητικές δραστηριότητες των ΑΕΙ τους σε σύγκριση με τους φοιτητές-τριες
με «έντονη ή ανεπαρκή φυσική δραστηριότητα». Τα αθλητικά τμήματα θα πρέπει να
προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους ώστε να ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
και στις ανάγκες-απαιτήσεις των φοιτητών και ιδιαίτερα των ομάδων εκείνων με την
μικρότερη παρατηρούμενη συμμετοχή. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την προώθηση της
υγείας του γενικότερου φοιτητικού πληθυσμού. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ | el |
dc.subject.other | ΑΣΚΗΣΗ | el |
dc.subject.other | ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ | el |
dc.title | Αίτια - εμπόδια συμμετοχής και ανταπόκριση των φοιτητών στις δραστηριότητες των αθλητικών τμημάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |