Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΓραμματικόπουλος, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:36:32Z
dc.date.available2015-01-05T21:36:32Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other2840
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/156en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.596
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η αξιολόγηση του προγράμματος Φυσικής Αγωγής «Ολυμπιακή Παιδεία» με τη μέθοδο της δυναμικής αξιολόγησης. Είναι η πρώτη φορά που εφαρμόζεται στην πράξη η δυναμική αξιολόγηση και τα αποτελέσματα ανέδειξαν τη σημαντικότητα της παραπάνω μεθόδου στην εκπαιδευτική αξιολόγηση. Επίσης κατέδειξαν τη σωστή λειτουργία και εφαρμογή του προγράμματος. Η αξιολόγηση περιελάμβανε έξι συνολικά έρευνες. Οι δύο πρώτες αφορούσαν στην ανάπτυξη δύο ερωτηματολογίων αξιολόγησης επιμόρφωσης και προγράμματος. Ελέγχθηκε η εγκυρότητα του περιεχομένου τους και η παραγοντική τους δομή με τη συμμετοχή 345 και 254 καθηγητών Φυσικής Αγωγής αντίστοιχα. Ακολούθως αξιολογήθηκε με τα παραπάνω όργανα η επιμόρφωση και το πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας. Στις δύο αυτές έρευνες συμμετείχαν 818 και 449 εκπαιδευτικοί αντίστοιχα. Επίσης πιστοποιήθηκε με επιβεβαιωτική παραγοντική ανάλυση η δομική εγκυρότητα των ερωτηματολογίων. Στην πέμπτη έρευνα συμμετείχαν 748 μαθητές και όλα τα γραφεία Φυσικής Αγωγής. Η αξιολόγηση έγινε με κριτήριο τις στάσεις των μαθητών και τη συμμετοχή τους σε ώρες εκτός σχολικού ωραρίου. Τέλος στην έκτη έρευνα χρησιμοποιήθηκαν από την αξιολόγηση οι γνώμες 55 διευθυντών σχολείων που ελήφθησαν μετά από συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας ανέδειξαν το σημαντικό ρόλο της δυναμικής αξιολόγησης στη σωστή επιλογή των εκπαιδευτικών διαδικασιών, στην εκτίμηση της αποτελεσματικότητας ενός προγράμματος, στη βελτίωση του, καθώς επίσης και στην ανάδειξη προβλημάτων και μειονεκτημάτων κατά τη διάρκεια της εφαρμογής του. Επίσης μέσα από τις διαδικασίες αξιολόγησης προέκυψαν συμπεράσματα τα οποία μπορεί να βοηθήσουν στην καλυτέρευση της εφαρμογής του προγράμματος της Ολυμπιακής Παιδείας.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.titleΑξιολόγηση καινοτόμων προγραμμάτων φυσικής αγωγής : εφαρμογή στο πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΘεοδωράκης, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΜπαγιάτης, Κωνσταντίνοςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International