Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔέρρη, Βασιλικήel
dc.creatorΓώτη-Δούμα, Ευθυμίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:30Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:30Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5115
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1557en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2580
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η επίδραση ενός διαθεματικού προγράμματος φυσικής αγωγής στην ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου που αφορά σε κινητικές έννοιες, κινητικές δεξιότητες και δεξιότητες καθημερινής ζωής. Για το σκοπό αυτό, στην έρευνα συμμετείχαν 67 παιδιά νηπιαγωγείου (34 κορίτσια και 33 αγόρια), ηλικίας 4-6 ετών, τα οποία χωρίστηκαν τυχαία σε δύο ομάδες (πειραματική- ελέγχου). Η πειραματική ομάδα παρακολούθησε 20 συνολικά 40λεπτα οργανωμένα μαθήματα που συνδύαζαν φυσική αγωγή και γλώσσα (τέσσερα μαθήματα κάθε εβδομάδα). Η ομάδα ελέγχου παρακολούθησε το ίδιο πρόγραμμα χωρίς κίνηση. Για την αξιολόγηση των γνώσεων των παιδιών κατασκευάστηκε ειδικό εργαλείο 19 έργων/κριτηρίων που συνδύαζε ερωτήσεις προφορικού και γραπτού λόγου. Τα έργα εκτελέστηκαν α) πριν την εφαρμογή του προγράμματος, β) μετά από είκοσι οργανωμένες δραστηριότητες-μαθήματα και γ) δύο εβδομάδες μετά το τέλος του προγράμματος. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης και ανάλυση συνδιακύμανσης. Από τα αποτελέσματα διαπιστώθηκε ότι η πειραματική ομάδα είχε καλύτερη απόδοση στην τελική μέτρηση και τη μέτρηση διατήρησης στον προφορικό, το γραπτό λόγο και στο σύνολο της γλώσσας. Τα ευρήματα της έρευνας αυτής έδειξαν ότι ένα διαθεματικό πρόγραμμα φυσικής αγωγής μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά για τη γλωσσική καλλιέργεια.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΛΟΓΟΣel
dc.titleΗ συμβολή ενός διαθεματικού προγράμματος φυσικής αγωγής στην καλλιέργεια του προφορικού και γραπτού λόγου παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International