Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΜάνδαλου, Αποστολίαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14462en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3219
dc.descriptionΣημείωση διαθέτη: το περιεχόμενο έχει λογοκριθεί από τη συγγραφέα για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων στις σελίδες του φυσικού τεκμηρίου: σελ. 110-115.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.subject.otherΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.titleΗ συμβολή του θεατρικού παιχνιδιού στην ανάδυση του γραμματισμούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International