Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΤσοκαλίδου, Πετρούλαel
dc.creatorΑνδρίτσου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5831
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14461en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5810
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΑΦΗΓΗΣΗ (ΡΗΤΟΡΙΚΗ)el
dc.titleΕστιάζοντας στην εστίαση : ένα μοντέλο διδασκαλίας γραπτού αφηγηματικού λόγουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International