Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΛαλαγιάννη, Βασιλικήel
dc.creatorΓεωργουλοπούλου, Σταυρούλαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5829
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14459en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5913
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΑΦΗΓΗΣΗ (ΡΗΤΟΡΙΚΗ)el
dc.titleΣχεδιασμός δραστηριοτήτων για την ανάδειξη της αφήγησης και εστίασης υπό το πρίσμα της αφηγηματολογίας και των αναγνωστικών θεωριών σε επιλεγμένα κείμενα του σχολικού ανθολογίου Ε' και ΣΤ' δημοτικού "Με λογισμό και μ' όνειρο"el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International