Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Βασιλικήel
dc.creatorΑγγελουσοπούλου, Αργυρώel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:53Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:53Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5823
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14452en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6185
dc.description.abstractΗ αλματώδης ανάπτυξη των επιστημών και της τεχνολογίας που έχει σημειωθεί τον εικοστό αιώνα έχει συμβάλει στη διαμόρφωση νέων κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών συνθηκών στο παγκόσμιο σκηνικό. Οι νέες αυτές συνθήκες φέρνουν νέες τάσεις και νέα φιλοσοφία σε πολλά πεδία της εκπαίδευσης. Όσον αφορά στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών τα τελευταία χρόνια παρουσιάστηκαν νέα εκπαιδευτικά προγράμματα με γενικό τίτλο Επιστημονικός και Τεχνολογικός Αλφαβητισμός’ (Scientific and Technological Literacy). Κύριος σκοπός των προγραμμάτων αυτών είναι όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις από τις επιστήμες και την τεχνολογία που θα τους χρειαστούν στην κοινωνική και επαγγελματική τους ζωή (Osborne 2000, Καρύδας και Κουμαράς, 2002). Στο πλαίσιο αυτό κινείται και η παρούσα εργασία η οποία έχει σκοπό μέσα από το σχεδιασμό διδακτικού υλικού να συνδέσει την έννοια της ενέργειας με θέματα περιβάλλοντος. Η έννοια της ενέργειας επιλέχθηκε γιατί είναι θεμελιώδης στις Φυσικές Επιστήμες ενώ η Ιστορία έχει δείξει και τον σπουδαίο ρόλο της στην εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού. Χρησιμοποιείται συνεχώς τόσο στην επιστημονική ορολογία όσο και σε ευρύτερα κοινωνικά θέματα όπως οι συμβατικές και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η εξοικονόμηση ενέργειας, οι επιπτώσεις από την κακή διαχείριση της ενέργειας κλπ. Το διδακτικό υλικό έχει σχεδιαστεί με θεωρητικό πλαίσιο τον κοινωνικό εποικοδομητισμό και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της τρίτης τάξης του Γυμνασίου. Οι δραστηριότητες που προτείνονται έχουν σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις ιδέες των παιδιών, αφορούν στη διδασκαλία της έννοιας της ενέργειας και στη σύνδεσή της με θέματα που σχετίζονται με το περιβάλλον και προτείνονται για διδασκαλία στο πλαίσιο του εβδομαδιαίου προγράμματος του σχολείου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, (ΜΕΣΗ) -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΔιδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της έννοιας της ενέργειας σε μαθητές και μαθήτριες της Γ' Γυμνασίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International