Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠασιαρδής, Πέτροςel
dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΠολίτης, Φώτηςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:53Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:53Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5809
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14446en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5979
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΓυναίκες & άνδρες εκπαιδευτικοί στην ηγεσία σχολικών μονάδων : μια ποιοτική προσέγγιση με προ(σ)κλήσεις από τη φεμινιστική διανόησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International