Show simple item record

dc.contributor.advisorΒέμη, Βασιλικήel
dc.contributor.advisorΜεταλλίδου, Παναγιώταel
dc.creatorΣαμσαρέλου, Ευανθίαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:53Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:53Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5792
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14441en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5861
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολεΐται με το θεωρητικό πλαίσιο και τη διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης μιας Μουσειοσκευής για το νεολιθικό πολιτισμό που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και προορίζεται να χρησιμοποιηθεί ως μαθησιακό υλικό στο πλαίσιο ομαδικών δραστηριοτήτων (της σχολικής τάξης). Έχει ως στόχο να χρησιμοποιήσει αντικείμενα και πολυαισθητηριακά ερεθίσματα, για να ενεργοποιήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες, με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους και, ταυτόχρονα, στα χαρακτηριστικά του νεολιθικού πολιτισμού στην Ελλάδα με έμφαση στη Θεσσαλία και, ειδικά, στο νεολιθικό οικισμό του Διμηνίου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΝΕΟΛΙΘΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣel
dc.titleΜια μουσειοσκευή για το νεολιθικο πολιτισμό: εκπαιδευτικό υλικό για την προσχολική ηλικίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International