Show simple item record

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΜαρκαντώνης, Χρίστος Β.el
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:52Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:52Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5273
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14428en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6069
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη και εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινιονίας (ΤΠΕ) σε κάθε τομέα της σύγχρονης ζωής, καθιστά αναγκαία και την εισαγωγή τους στην εκπαίδευση. Με αυτή την εργασία, επιχειρείται η διερεΐινηση του βαθμού ένταξης και αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη διοίκηση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών Φθιώτιδας και Ευρυτανίας. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα έρευνας, στην οποία συμμετείχαν εκπαιδευτικοί και οι Διευθυντές των δύο νομών, οι οποίοι είχαν επιμορφωθεί στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν, ότι τόσο οι εκπαιδευτικοί, όσο και οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων δεν είχαν γνώσεις σχετικά με τις ΤΓΙΕ πριν επιμορφωθούν. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα, στο οποίο συμμετείχαν, δεν είχε τα αναμενόμενα θετικά αποτελέσματα στη χρήση των ΤΠΕ και αναδείχθηκε η ανάγκη ουσιαστικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και των Διετιθυντών μέσα από ένα πιο αποτελεσματικό πρόγραμμα επιμόρφωσης. Παρά τη θετική στάση των εκπαιδευτικών και των Διευθυντών απέναντι στις ΤΠΕ, από την έρευνα προέκυψε ο ελάχιστος βαθμός αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας, αλλά και κατάλληλου εκπαιδευτικού και διοικητικού λογισμικού στη διδακτική πράξη και τη διοίκηση, αντίστοιχα, των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και των δύο νομών. Αναδείχθηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αξιοποίηση των ΤΠΕ, τόσο από τους εκπαιδευτικούς, όσο και από τους Διευθυντές των σχολείων. Οι σημαντικότεροι παράγοντες που βρέθηκαν είναι οι γνώσεις σχετικά με τις ΤΠΕ, η τεχνολογική υποδομή, η έγκαιρη και ουσιαστική παιδαγωγική, διοικητική και τεχνική υποστήριξη και ενθάρρυνση εκπαιδευτικιον και Διευθυντών. Σημαντικοί, επίσης, παράγοντες φάνηκε ότι είναι η ηλικία, η προϋπηρεσία, το φύλα, η κατοχή Η/Υ στο σπίτι, οι απόψεις και οι στάσεις των εκπαιδευτικών και των Διευθυντών απέναντι στις ΤΠΕ, ο τύπος του σχολείου, αλλά και το θετικό σχολικό κλίμα και η κουλτούρα της σχολικής μονάδας απέναντι στην αξιοποίηση των ΤΠΕ.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΗ αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία και τη διοίκηση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών Φθιώτιδας και Ευρυτανίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International