Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Γεώργιος Δ.el
dc.creatorΓκουτζιούπας, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:50Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:50Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10494
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14398en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5845
dc.description.abstractΗ μικροπολιτική στην εκπαίδευση, ως παράγοντας διαμόρφωσης της σχολικής καθημερινότητας, αποτελεί ένα σχετικά νέο ερευνητικό πεδίο. Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες κατευθύνσεις του τομέα αυτού, είναι η μελέτη των επιδράσεων της μικροπολιτικής στην εκπαιδευτική αξιολόγηση. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση της ύπαρξης επιδράσεων της μικροπολιτικής, εκφρασμένης από τους εκπαιδευτικούς, μέσα από πεποιθήσεις οριοθέτησης και υπεράσπισης των επαγγελματικών τους συμφερόντων, στις απόψεις τους για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Για τη μελέτη απόψεων μικροπολιτικής σημασίας, η συγκεκριμένη έρευνα στηρίζεται στο θεωρητικό εννοιολογικό πλαίσιο του Προσωπικού Ερμηνευτικού Πλαισίου (ΠΕΠ), ενός συνόλου διαισθητικών γνώσεων και αναπαραστάσεων, μέσω του οποίου οι εκπαιδευτικοί συσχετίζουν τις εργασιακές τους εμπειρίες με τις επιθυμητές εργασιακές συνθήκες και τα επαγγελματικά τους συμφέροντα και, αντιλαμβανόμενοι τον εργασιακό τους ρόλο, νοηματοδοτούν τις εργασιακές τους περιστάσεις και τα μέτρα εκπαιδευτικής πολιτικής. Τα ευρήματα καταδεικνύουν, μεταξύ άλλων, ότι η ανάπτυξη απόψεων μικροπολιτικής, για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, συσχετίζεται θετικά με την ηλικία του εκπαιδευτικού, τη συνολική εκπαιδευτική του υπηρεσία και την προϋπηρεσία του στο ίδιο σχολείο. Τα συμπεράσματα της έρευνας αναδεικνύουν άτυπες και ανεπίσημες - γι’ αυτό και ουσιαστικές - όψεις της σχολικής πραγματικότητας, στο θέμα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου. Ως εκ τούτου, αφενός έχουν αξία για κάθε φορέα αξιολόγησης, αλλά και για κάθε αξιολογούμενο, ατομικά, και, αφετέρου, κρίνονται ιδιαιτέρως χρήσιμα για τους υπεύθυνους χάραξης και στρατηγικού σχεδιασμού της εκπαιδευτικής πολιτικής, σ’ ότι αφορά την αποδοχή από τους εκπαιδευτικούς, την ουσιαστική εφαρμογή και τα εφικτά αποτελέσματα, των μέτρων αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΗ συμβολή της "μικροπολιτικής" στη διαμόρφωση απόψεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International