Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαντελιάδου, Σουζάναel
dc.creatorΚοτσιφάκη, Ελένηel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:49Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other10191
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14388en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4893
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, η σημαντική ανάπτυξη του χώρου της εκπαίδευσης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε συνδυασμό με την ένταξή τους στο περιβάλλον της συνηθισμένης τάξης, έχει οδηγήσει στην ανάδειξη νέων αναγκών υποστήριξης για τους εκπαιδευτικούς. Η έλλειψη παροχής γνώσεων ειδικής αγωγής κατά τις προπτυχιακές σπουδές των εκπαιδευτικών, δεν επιτρέπει την ορθή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ιδιαιτεροτήτων των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στην ελληνική πραγματικότητα οι εκπαιδευτικοί εγκαταλείπονται χωρίς στήριξη να αντιμετωπίσουν μόνοι τους τα ιδιαίτερα προβλήματα των παιδιών στην τάξη τους, και δυστυχώς συχνά αποτυγχάνουν ή αρνούνται να αναλάβουν οποιαδήποτε ευθύνη. Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι ανάγκες των εκπαιδευτικών για συμβουλευτική υποστήριξη σε συνθήκες ένταξης μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και εξετάζεται αν οι παράγοντες φύλο, επίπεδο σπουδών, χρόνια υπηρεσίας και ύπαρξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στην τάξη έχουν στατιστικά σημαντική επίδραση σε αυτές. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις απόψεις των εκπαιδευτικών για το προφίλ του συμβούλου, στο αν επιθυμούν τη συνεργασία μαζί του σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο, στη συχνότητα της συνεργασίας και τέλος το επιστημονικό του υπόβαθρο. Ως εργαλείο συλλογής δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο ενώ η στατιστική επεξεργασία των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με το στατιστικό πακέτο spss. Το δείγμα της έρευνας αποτελούν 335 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από δημοτικά σχολεία 8 διαφορετικών νομών της χώρας. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για συμβουλευτική υποστήριξη σε θεματικές όπως η τροποποίηση της συμπεριφοράς των μαθητών, οι ειδικές διδακτικές προσεγγίσεις και η διδακτική αξιολόγηση ενώ όσοι έχουν πάνω από 20 χρόνια υπηρεσίας θεωρούν ότι έχουν μικρότερη ανάγκη για συμβουλευτική υποστήριξη σε σχέση με αυτούς που έχουν 5-10.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΔιερεύνηση των αναγκών των εκπαιδευτικών για συμβουλευτική υποστήριξη σε συνθήκες ένταξης μαθητών με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International