dc.contributor.advisor | Τσιλιμένη, Τασούλα | el |
dc.creator | Σπανοπούλου, Κατερίνα | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-24T12:23:44Z | |
dc.date.available | 2015-07-24T12:23:44Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.other | 8820 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/14339 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3031 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑ | el |
dc.title | Η γνωριμία με τον "άλλον" από παιδιά προσχολικής εκπαίδευσης με τη συμμετοχή τους στην ψηφιακή κοινότητα e-twinning: διαπιστώσεις-προοπτικές | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.committeeMember | Πανταζής, Βασίλειος | el |