Show simple item record

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.creatorΠαρασκευά, Βιολέτταel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:41Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:41Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7981
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14284en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6059
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΜεταγνωστικές διεργασίες σε μαθητές με και χωρίς δυσκολίες στην κατανόηση κειμένουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Ελένηel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International