Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουζής, Αντώνηςel
dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΚοκκάλας, Αντώνιοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:38Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:38Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7395
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14251en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6037
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: κακέκτυπες σελίδες.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΔιεύθυνση σχολείου και ειδική αγωγή : ο διευθυντής του δημοτικού σχολείου μέσα από το βλέμμα των δασκάλων του τμήματος ένταξηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International