Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΤεντζέρης, Εμμανουήλel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:37Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:37Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other7391
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14248en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5921
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΛΟΗΜΕΡΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΟμοιότητες και διαφορές στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δημοτικών σχολείων που εργάζονται στο πρωινό ή το ολοήμερο τμήμα, σε σχέση με την εργασία τους: συγκριτική μελέτη και ανάλυσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International