Show simple item record

dc.contributor.advisorΣπαντιδάκης, Ιωάννης Ι.el
dc.creatorΜιχαλακοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:32Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:32Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6680
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14191en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5994
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.subject.otherΓΡΑΦΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.titleΔιδασκαλία και αξιολόγηση του γραπτού λόγου στην αγγλική γλώσσα σε μαθητές και μαθήτριες Β' τάξης γενικού λυκείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International