dc.contributor.advisor | Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α. | el |
dc.creator | Γκούμας, Ευθύμιος | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-24T12:23:31Z | |
dc.date.available | 2015-07-24T12:23:31Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.other | 6315 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/14177 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6092 | |
dc.description | Παρατηρήσεις έκδοσης: η σελίδα 18 επαναλαμβάνεται στο φυσικό τεκμήριο. | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑ | el |
dc.title | Διερεύνηση των δυσκολιών μάθησης των μαθητών και μαθητριών των Τμημάτων Ενταξης στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων και η συσχέτισή τους με δυσκολίες ανάγνωσης : διδακτική παρέμβαση με τη χρήση χειραπτικού υλικού | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Φιλιππάτου, Διαμάντω | el |
dc.contributor.committeeMember | Παντελιάδου, Σουζάνα | el |