Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.creatorΓκούμας, Ευθύμιοςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:31Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:31Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6315
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14177en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6092
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: η σελίδα 18 επαναλαμβάνεται στο φυσικό τεκμήριο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΔιερεύνηση των δυσκολιών μάθησης των μαθητών και μαθητριών των Τμημάτων Ενταξης στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων και η συσχέτισή τους με δυσκολίες ανάγνωσης : διδακτική παρέμβαση με τη χρήση χειραπτικού υλικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.committeeMemberΠαντελιάδου, Σουζάναel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International