Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.advisorΧατζηκυριάκου, Κώσταςel
dc.creatorΖουμπούλη, Μαρία Γ.el
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:30Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:30Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other3316
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14162en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6145
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleFlatland: μια διαθεματική προσέγγιση στα μαθηματικά και τις κοινωνικές επιστήμες για μαθητές Ε' δημοτικού : σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International