Show simple item record

dc.contributor.advisorΚοϊζής, Αντώνης Α.el
dc.creatorΠαπαδημητρίου, Ελένη Μ.el
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:28Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:28Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other6104
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14149en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6021
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΗ επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης : ανάγκες, χαρακτηριστικά & καινοτόμα μοντέλαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International