Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑκρίτας, Αλκιβιάδης Γ.el
dc.creatorΤρικαλιώτης, Κωνσταντίνος Ι.el
dc.date.accessioned2015-07-24T12:22:15Z
dc.date.available2015-07-24T12:22:15Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6651
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14107en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ -- ΣΧΕΔΙΟel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.titleΔιερεύνηση των στάσεων των φοιτητών/τριών απέναντι σε ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό περιβάλλον μάθησης με τη χρήση του Moodleel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International