Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρίδου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΧρηστίδης, Θεόδωροςel
dc.creatorΊμπα, Διαμαντούλαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:44Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:44Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other4951
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13664en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΜελέτη των αντιλήψεων των μαθητών/ριών Δημοτικού σχολείου για την παράλληλη σύνδεση αντιστάσεωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International