Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταυρίδου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΧρηστίδης, Θεόδωροςel
dc.creatorΊμπα, Διαμαντούλαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:44Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:44Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other4951
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13664en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΜελέτη των αντιλήψεων των μαθητών/ριών Δημοτικού σχολείου για την παράλληλη σύνδεση αντιστάσεωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International