Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.creatorΠαρασκευά, Βιολέτταel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:29Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:29Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4502
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13470en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΔιερεύνηση δεξιοτήτων και στρατηγικών αυτο-ρύθμισης κατά τη λύση προβλημάτων στους μαθητές με υψηλές και με χαμηλές ικανότητες στην κατανόηση κειμένουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International