Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΣτεργίου, Ευδοξίαel
dc.date.accessioned2015-07-08T09:56:49Z
dc.date.available2015-07-08T09:56:49Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other1330
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10351en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝel
dc.titleΗ χρήση των νέων τεχνολογιών στο νηπιαγωγείο : οι στάσεις των νηπιαγωγών & οι εμπειρίες των παιδιών : μια εθνογραφική μελέτη ενός αστικού & ενός επαρχιακού σχολείουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International