Browsing by Subject "ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ"
Now showing items 1-19 of 19
-
Αλλαγές στην ηθικοκοινωνική συμπεριφορά μαθητών γυμνασίου, μετά από πρόγραμμα παρέμβασης βασισμένο σε αρχές του fair play
(2007)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει την επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος βασισμένο σε αρχές του fair play πάνω στην ηθικοκοινωνική συμπεριφορά μαθητών Α' γυμνασίου. Το πρόγραμμα αφορούσε δύο τμήματα με ... -
Ανάπτυξη ηθικών αξιών στο σχολικό και εξωσχολικό περιβάλλον
(2007)Στη σύγχρονη εποχή είναι ανάγκη, περισσότερο από ποτέ, να κατευθυνθεί η εκπαίδευση προς τη διδασκαλία ατομικών και κοινωνικών αξιών. Η Φυσική Αγωγή είναι η πλέον πρόσφορη περιοχή για την ανάπτυξη αξιών και τη διαμόρφωση ... -
Αξιολόγηση πέντε στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)Στο πλαίσιο του γενικότερου ερευνητικού ενδιαφέροντος για τους προσανατολισμούς των στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης πέντε στόχων. Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ' ... -
Διαφορές μεταξύ μαθητών τμημάτων αθλητικής διευκόλυνσης γυμνασίου και λυκείου ως προς την εσωτερική - εξωτερική παρακίνηση, τους προσωπικούς προσανατολισμούς, την αντίληψη αθλητικής ικανότητας και το κλίμα παρακίνησης
(2005)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μεταξύ μαθητών των Τμημάτων Αθλητικής Διευκόλυνσης Γυμνασίου και Λυκείου ως προς την εσωτερική- εξωτερική παρακίνηση, τους προσωπικούς προσανατολισμούς, το κλίμα ... -
Διερεύνηση της λεκτικής συμπεριφοράς του καθηγητή φυσικής αγωγής στο μάθημα
(2006)Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις σχέσεις και την επικοινωνία ανάμεσα στον καθηγητή Φυσικής Αγωγής και τον μαθητή- αθλητή κατά τη διάρκεια του μαθήματος της γυμναστικής αξιολογώντας τα επίπεδα της συμπεριφοράς ... -
Επίδραση ενός διαθεματικού προγράμματος με έννοιες φυσικής στην παρακίνηση μαθητών της Α' γυμνασίου στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)Με την έρευνα αυτή εξετάστηκε η επίδραση της διαθεματικής διδακτικής προσέγγισης στην παρακίνηση των μαθητών της Α' Γυμνασίου. Συγκεκριμένα, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν πέντε (5) διαθεματικές διδακτικές παρεμβάσεις ... -
Επιδράσεις στους στόχους επίτευξης και εσωτερικής παρακίνησης ανάλογα με τη συμμετοχή στο μάθημα φυσικής αγωγής
(2012)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει αν οι προσωπικοί προσανατολισμοί στόχων επίτευξης στο «εγώ» και στο «έργο» καθώς και η εσωτερική παρακίνηση διαφέρουν ανάλογα με τη συμμετοχή στο μάθημα της φυσικής αγωγής, ... -
Η επίδραση της επιθυμίας για κοινωνική αποδοχή στην επαγγελματική εξουθένωση καθηγητών φυσικής αγωγής ιδιωτικών γυμναστηρίων
(2005)Σκοπός της εργασίας ήταν να μετρήσει και να εξετάσει την επαγγελματική εξουθένωση καθηγητών φυσικής αγωγής που εργάζονταν σε ιδιωτικά γυμναστήρια. Επιπλέον σκοπός ήταν να διαπιστωθεί αν υπάρχει σχέση μεταξύ της ... -
Η επίδραση της μεθόδου καθορισμού στόχων στα επακόλουθα παρακίνησης για συμμετοχή στη φυσική αγωγή
(2007)Ο σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστεί αν ο καθορισμός στόχων επηρεάζει τα επακόλουθα της παρακίνησης των μαθητών/τριών για συμμετοχή στη φυσική αγωγή. Οι συμμετέχοντες ήταν μαθητές/τριες 6 τμημάτων της Α' Γυμνασίου ... -
Η σχέση προσωπικότητας και άγχους σε μη ασκούμενους και ασκούμενους αθλητές ατομικών και ομαδικών αθλημάτων
(2005)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της προσωπικότητας και του άγχους ανάμεσα σε μη ασκούμενους (Μ.Α.) και σε αθλητές ατομικών (χωρίς επαφή με τον αντίπαλο) (Α.Α.) και ομαδικών αθλημάτων (επαφής με ... -
Οι προσανατολισμοί στόχων επίτευξης ως παράγοντας πρόβλεψης συμπεριφορών τίμιου παιχνιδιού στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
(2008)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει αν οι τέσσερις προσανατολισμοί στόχων επίτευξης, σύμφωνα με το πολυδιάστατο ιεραρχικό μοντέλο του Παπαϊωάννου (1999), προβλέπουν τις θετικές και αρνητικές αθλητικές συμπεριφορές ... -
Παράγοντες παρακίνησης για επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2007)Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα κίνητρα-παρακίνηση των παιδιών για συμμετοχή και επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής μαθητών Γυμνασίου. Το δείγμα αποτέλεσαν συνολικά 152 μαθητές και μαθήτριες γυμνασίου ( ... -
Στάσεις προς την άσκηση, αντίληψη εαυτού, διατροφικές συνήθειες, σωματική δραστηριότητα και δείκτης μάζας σώματος μαθητών δημοτικού σχολείου
(2006)Σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μεταξύ μαθητών και μαθητριών Ε' και ΣΤ' τάξης του δημοτικού σχολείου, με διαφορετικό δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) ως προς: α) τις στάσεις και τις προθέσεις τους ως προς την ... -
Στάσεις των μαθητών και μαθητριών ως προς τους τρόπους σχηματισμού ομάδων στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2005)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης των τρόπων σχηματισμού ομάδων στην αντίληψη του κλίματος παρακίνησης και ισότητας στο μάθημα φυσικής αγωγής. Ο σχηματισμός ομάδων αφορούσε την πρωτοβουλία (καθηγητή ... -
Σχέση αντιλαμβανόμενης λεκτικής επιθετικότητας των καθηγητών με το στυλ ηγεσίας στο μάθημα φυσικής αγωγής
(2011)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ της αντιλαμβανόμενης λεκτικής επιθετικότητας του καθηγητή και του καθηγητικού ηγετικού στυλ (αυταρχικό, δημοκρατικό) κατά τη διάρκεια του μαθήματος ... -
Τίμιο παιχνίδι, προσανατολισμός στόχων επίτευξης και αντιλαμβανόμενο κλίμα παρακίνησης, μαθητών γυμνασίου στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2008)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις συμπεριφορές του τίμιου παιχνιδιού στο χώρο της φυσικής αγωγής, σε σχέση με τον προσανατολισμό των στόχων επίτευξης των μαθητών και το κλίμα παρακίνησης που δίνει ... -
Τρόποι εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και κλίμα παρακίνησης
(2005)Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ διαφορετικών τρόπων εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και της εσωτερικής παρακίνησης, τους προσωπικούς προσανατολισμούς και ιδιαίτερα το κλίμα παρακίνησης. ...