Browsing by Subject "ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ"
Now showing items 1-6 of 6
-
Αξιολόγηση των παραγόντων ποιότητας των υπηρεσιών άσκησης, αξίας, ικανοποίησης και προθέσεων συμπεριφοράς ως προς τη συχνότητας συμμετοχή
(2010)Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αλληλεπίδρασης της ικανοποίησης, της αναλαμβανόμενης αξίας, των προθέσεων συμπεριφοράς από διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών των συμμετεχόντων σε υπηρεσίες άσκησης. Επίσης δευτερεύων ... -
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ποιότητας υπηρεσιών και της ικανοποίησης πελατών στη διαμόρφωση των προθέσεων των καταναλωτών για επανάληψη της συμμετοχής τους σε ιδιωτικά ελληνικά αθλητικά κέντρα
(2007)Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν να μελετήσει τη σχέση μεταξύ της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης των μελών ιδιωτικών γυμναστηρίων, στο σχηματισμό της πρόθεσης για επανάληψη της αθλητικής συμμετοχής. ... -
Η διερεύνηση των προθέσεων συμπεριφοράς των πελατών σε τένις κλαμπ και η επίδραση των δημογραφικών παραγόντων στην τελική διαμόρφωσή τους
(2007)Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει τις προθέσεις συμπεριφοράς των πελατών, εφαρμόζοντας την τροποποιημένη μορφή του ερωτηματολογίου των Zeithaml, Berry και Parasuraman (1996) στην αγορά των ιδιωτικών τένις κλαμπ. ... -
Η πρόβλεψη της συμπεριφοράς των πελατών εταιρίας αθλητικών ειδών
(2004)Σκοπός της έρευνας, ήταν να διερευνηθεί το επίπεδο της ικανοποίησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσιών των πελατών μιας αθλητικής εταιρείας, να αναγνωριστούν οι μελλοντικές τους συμπεριφορές, όσον αφορά στα ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την συμμετοχή των ελεύθερα αθλούμενων σε δραστηριότητες γυμναστηρίου
(2008)Εισαγωγή: Ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει κάνει την ανάγκη των ανθρώπων για άσκηση επιτακτική και άκρως απαραίτητη για την υγεία τους και την ποιότητα της ζωής τους. Παρόλα αυτά όμως οι ελεύθερα ασκούμενοι εγκαταλείπουν την ...