Listar por tema "ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ"
Mostrando ítems 1-17 de 17
-
Αντιλήψεις γονέων παιδιών με νοητική καθυστέρηση σχετικά με τις δυσκολίες που αυτά αντιμετωπίζουν σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδο
(2007)Ο στόχος της έρευνας ήταν η δνερεύνηση των απόψεων, των προσδοκιών και των αντιλήψεων των μητέρων παιδιών με νοητική καθυστέρηση (ν.κ.) ως προς τις δυσκολίες και τα εμπόδια που αυτά αντιμετωπίζουν ή θα αντιμετωπίσουν ... -
Διερεύνηση των αναγκών των εκπαιδευτικών για συμβουλευτική υποστήριξη σε συνθήκες ένταξης μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
(2011)Τα τελευταία χρόνια, η σημαντική ανάπτυξη του χώρου της εκπαίδευσης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε συνδυασμό με την ένταξή τους στο περιβάλλον της συνηθισμένης τάξης, έχει οδηγήσει στην ανάδειξη νέων αναγκών ... -
Η ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην προσχολική εκπαίδευση
(2007)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν κυρίως η διαδικασία ένταξης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο νηπιαγωγείο, οι συγκεκριμένες στρατηγικές και πρακτικές που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης ... -
Στάσεις και απόψεις εκπ/κων Αθμιας ειδικής αγωγής για το ρόλο των ΤΠΕ στην ειδική Εκπαίδευση
(2008)Σκοπός της συγκεκριμένη μελέτης είναι να διερευνηθούν οι στάσεις και οι αντιλήψεις των δασκάλων Ειδικής Αγωγής που υπηρετούν σε ειδικά δημοτικά σχολεία για τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε ...