Auflistung Nach Schlagwort "ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ"
Anzeige der Dokumente 1-18 von 18
-
Αυτοαντίληψη, στόχοι επίτευξης, εκφοβισμός και συστηματική θυματοποίηση (bullying) στη φυσική αγωγή
(2009)Η παρούσα μελέτη είχε ως σκοπό: α) την ανίχνευση της ύπαρξης ή όχι συμπεριφορών εκφοβισμού και θυματοποίησης στη φυσική αγωγή, β) την εξέταση των σχέσεων μεταξύ εκφοβισμού και συστηματικής θυματοποίησης σε σχέση με την ... -
Διερεύνηση της σχέσης της αυτοαντίληψης του παιδιού και του τρόπου με τον οποίο αναπαριστά σχεδιαστικά τον εαυτό του
(2003)Η παρούσα έρευνα είχε ως σκοπό να διερευνήσει με πειραματικό τρόπο τη σχέση ανάμεσα στην αυτοαντίληψη του παιδιού και στον τρόπο με τον οποίο το παιδί αναπαριστά σχεδιαστικά τον εαυτό του. Το δείγμα αποτέλεσαν 90 παιδιά ... -
Ο κινητικός συντονισμός ως προβλεπτικός παράγοντας για τη μαθησιακή επάρκεια του παιδιού και η σχέση τους με την αυτοαντίληψή του
(2009)Προηγούμενες έρευνες και μελέτες αξιολόγησαν και ερεύνησαν τη σχέση, που αναπτύσσεται ανάμεσα στη αναπτυξιακή διαταραχή συντονισμού και σε ένα πλήθος προβλημάτων, που πιθανόν να συναντήσει ένα παιδί κατά τη διάρκεια ... -
Στάσεις προς την άσκηση, αντίληψη εαυτού, διατροφικές συνήθειες, σωματική δραστηριότητα και δείκτης μάζας σώματος μαθητών δημοτικού σχολείου
(2006)Σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μεταξύ μαθητών και μαθητριών Ε' και ΣΤ' τάξης του δημοτικού σχολείου, με διαφορετικό δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) ως προς: α) τις στάσεις και τις προθέσεις τους ως προς την ... -
Σύγκριση της επίδρασης δύο προσεγγίσεων διδασκαλίας χορού στην αυτο-αντίληψη μαθητών ΣΤ' τάξης δημοτικού σχολείου
(2006)Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να διερευνηθεί η επίδραση δύο προσεγγίσεων διδασκαλίας χορού, του δημιουργικού χορού αφενός και του χορού μέσω του μοντέλου αθλητικής αγωγής (Sport Education) αφετέρου, στην αυτο-αντίληψη σε ... -
Το επίπεδο αυτοαντίληψης των παιδιών με κινητική αναπηρία και οι λόγοι παρακίνησης τους για την ενασχόληση τους με την άσκηση
(2011)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν αφενός να διερευνήσει τους παράγοντες που παρακινούν τα παιδιά και τους εφήβους με και χωρίς αναπηρία να συμμετέχουν σε φυσικές-αθλητικές δραστηριότητες και αφετέρου να καταγράψει το επίπεδο ...