Listar por autor "Ανδρέου, Ελένη"
Mostrando ítems 81-92 de 92
-
Συναισθήματα και αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό πλαίσιο: μια συγκριτική μελέτη
Σαμουτιάν, Μαργαρίτα Χ. (2021) -
Συνεργασία σχολείου-οικογένειας: αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών
Τσούρου, Ονουφρία Ν. (2012) -
Σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή και Προσαρμογή του παιδιού στο σχολείο
Βλάχου, Ελένη (2015)Ο βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας, είναι η διερεύνηση της σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή και της προσαρμογής του παιδιού στο σχολείο καθώς αυτή θεωρείται απαραίτητη για την μάθηση και την πνευματική ανάπτυξη του παιδιού. ... -
Σχολείο και οικογένεια - μια αναπτυσσόμενη σχέση
Καραφέρη, Παναγιώτα (2007) -
Τα άστεγα παιδιά ζωγραφίζουν και μιλούν για τις συναισθηματικές εμπειρίες τους
Κωστοπούλου, Αικατερίνη (2012) -
Το portfolio ως εναλλακτική μέθοδος αξιολόγησης στο δημοτικό σχολείο
Τζήμος, Ευθύμιος (2010) -
Το παιδικό ιχνογράφημα ως μέσο διερεύνησης για τις αντιλήψεις των παιδιών σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό
Γκαγκαστάθη, Ουρανία (2016) -
Χαρακτηριστικά αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης σε παιδιά δημοτικού με χαμηλή και υψηλή επίδοση στο μάθημα της γλώσσας
Λαδοπούλου, Άννα-Κυριακή (2007) -
Χρήση του διαδικτύου και ζητήματα εθισμού φοιτητών/τριών Παιδαγωγικού Τμήματος
Παππά, Δήμητρα Φ. (2014) -
Ψυχική ανθεκτικότητα και προβλήματα εκφοβισμού/θυματοποίησης σε εφήβους μαθητές
Καστόρη, Μαρία (2011) -
Ψυχολογικές επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης σε γονείς και στα παιδιά τους
Παπανικολάου, Ειρήνη Μ. (2019)