Browsing by Subject "ΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)"
Now showing items 21-39 of 39
-
Κίνητρα συμμετοχής κοριτσιών σε παιδικές κατασκηνώσεις : πιθανές διαφορές λόγω ηλικίας
(2007)Σκοπός της παρούσης μελέτης ήταν η διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής κοριτσιών σε καλοκαιρινές κατασκηνώσεις στην Ελλάδα. Οι κατασκηνώσεις αποτελούν τμήμα της αγοράς της αναψυχής που τα τελευταία χρόνια γνωρίζει ... -
Κίνητρα συμμετοχής παιδιών σε θερινές κατασκηνώσεις περιπέτειας πριν και μετά την παραμονή τους σε αυτές
(2011)Σκοπός αυτής της μελέτης είναι η διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής σε κατασκηνώσεις «περιπέτειας» πριν και μετά την παραμονή των παιδιών σε αυτές. Στην έρευνα συμμετείχαν 100 παιδιά μιας κατασκήνωσης «περιπέτειας» που ... -
Κίνητρα συμμετοχής σε παιδικές κατασκηνώσεις περιπέτειας
(2005)Σκοπός της έρευνας ήταν να μελετηθούν τα κίνητρα συμμετοχής παιδιών ηλικίας 9-16 ετών σε παιδικές θερινές κατασκηνώσεις "περιπέτειας". Πιο συγκεκριμένα οι στόχοι της έρευνας ήταν: α) η καταγραφή των σημαντικότερων κινήτρων ... -
Κίνητρα συμμετοχής σε υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες : διαφορές μεταξύ Ελλήνων και ξένων συμμετεχόντων
(2013)Η συμμετοχή σε δραστηριότητες αναψυχής, και πιο συγκεκριμένα σε υπαίθριες δραστηριότητες, παρέχει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες, να αποκομίσουν πολλαπλά οφέλη (σωματικά, κοινωνικά και ψυχολογικά). Στο κείμενο που ... -
Κίνητρα συμμετοχής σε υπαίθριες δραστηριότητες υψηλών απαιτήσεων για φιλανθρωπικούς σκοπούς
(2006)Η εμπλοκή των φιλανθρωπικών ιδρυμάτων με τον τουρισμό αποτελεί μια ευρέως διαδεδομένη πολιτική συγκέντρωσης οικονομικών πόρων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σκοπό της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση των κινήτρων των ατόμων που ... -
Οι μέθοδοι της αμοιβαίας διδασκαλίας και του αυτοελέγχου στο Γυμνάσιο
(2007)Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μαθητών/τριων Λ' γυμνασίου ως προς την εσωτερική-εξωτερική παρακίνηση, την ικανοποίηση και την αυτονομία. Στην έρευνα συμμετείχαν 106 άτομα (57 αγόρια και 49 ... -
Παράγοντες παρακίνησης για επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2007)Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα κίνητρα-παρακίνηση των παιδιών για συμμετοχή και επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής μαθητών Γυμνασίου. Το δείγμα αποτέλεσαν συνολικά 152 μαθητές και μαθήτριες γυμνασίου ( ... -
Παράγοντες που διαμορφώνουν την απόφαση ατόμων για συμμετοχή στην κολύμβηση ως δραστηριότητα αθλητισμού αναψυχής
(2005)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των ανασταλτικών παραγόντων που αντιμετωπίζουν άτομα έναντι της συμμετοχής τους στην κολύμβηση αναψυχής. Συγκεκριμένα, οι στόχοι της έρευνας τέθηκαν ως εξής: α) εντοπισμός ... -
Παρακίνηση και αντιλαμβανόμενη ικανότητα νεαρών κολυμβητών και κολυμβητριών
(2004)Στην παρούσα έρευνα εξετάσθηκαν η παρακίνηση και η αντιλαμβανόμενη ικανότητα νεαρών κολυμβητών, η σχέση τους με το φύλο και τα χρόνια εμπειρίας στην κολύμβηση των συμμετεχόντων. Συμμετείχαν 15 αγόρια και 10 κορίτσια ... -
Παρεμβατική μελέτη για την προώθηση της φυσικής δραστηριότητας σε ενήλικες γυναίκες
(2005)Η υποκινητικότητα αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα κυρίως στις γυναίκες, οι οποίες παρουσιάζουν ελλιπή φυσική δραστηριότητα σε ποσοστό μεγαλύτερο των ανδρών. Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης ενός παρεμβατικού ... -
Ποιότητα υπηρεσιών και κίνητρα συμμετοχής σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου
(2010)Σκοπός της έρευνας ήταν η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου. Δευτερεύοντες σκοποί ήταν η διερεύνηση της σχέσης της ποιότητας υπηρεσιών με την ... -
Τίμιο παιχνίδι, προσανατολισμός στόχων επίτευξης και αντιλαμβανόμενο κλίμα παρακίνησης, μαθητών γυμνασίου στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2008)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις συμπεριφορές του τίμιου παιχνιδιού στο χώρο της φυσικής αγωγής, σε σχέση με τον προσανατολισμό των στόχων επίτευξης των μαθητών και το κλίμα παρακίνησης που δίνει ... -
Τρόποι εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και κλίμα παρακίνησης
(2005)Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ διαφορετικών τρόπων εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και της εσωτερικής παρακίνησης, τους προσωπικούς προσανατολισμούς και ιδιαίτερα το κλίμα παρακίνησης. ...