Γνωρίζουν οι διοικήσεις των ελληνικών χιονοδρομικών κέντρων τις προσδοκίες των πελατών τους για ποιοτική παροχή υπηρεσιών;
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Τζουβίστα, ΛαμπρινήΌνομα Επιβλέποντος
Κουθούρης, Χαρίλαος
Ημερομηνία
1999Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Η εργασία αυτή ξεκίνησε με την προϋπόθεση να ελέγξουμε κατά πόσο οι
διοικήσεις των ελληνικών χιονοδρομικών κέντρων γνωρίζουν τις
ποιοτικές προσδοκίες των πελατών τους , και κατά πόσο ο
προγραμματισμός νέων εγκαταστάσεων ή παροχών λαμβάνει υπόψιν του
αυτές τις ανάγκες των επισκεπτών χιονοδρόμων για ποιοτικότερες
υπηρεσίες. Τα ελληνικά χιονοδρομικά κέντρα είναι από τους πλέον
δημοφιλείς και πολυπληθείς χώρους ενεργητικής αναψυχής κατά τους
χειμερινούς μήνες την πατρίδα μας. Την τελευταία δεκαετία αυξάνεται
συνεχώς ο αριθμός των χιονοδρόμων επισκεπτών, όπως και το επίπεδο
των οικονομικών συναλλαγών που εκτελούνται στα χιονοδρόμια, και ως
εκ τούτου η βελτίωση της ποιότητος στην παροχή υπηρεσιών από τις
διοικήσεις είναι αναγκαία, διότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των
χιονοδρομικών κέντρων συνεχώς μεγαλώνει.Η εργασία αυτή βασίσθηκε
σε προηγούμενη έρευνα (Κουθούρης,1999) που κατέγραψε και
αξιολόγησε τους παράγοντες ποιότητος των πελατών στα ελληνικά
χιονοδρομικά κέντρα, και συνεχίζοντας προσπάθησε να εκμαιεύσει κατά
πόσο ενήμερες είναι οι διοικήσεις των χιονοδρομικών για τις ποιοτικές
προσδοκίες των πελατών τους. Πραγματοποιήθηκαν 4 ημι-
κατασκευασμένες συνεντεύξεις σε βάθος, στους διευθυντές 4
χιονοδρομικών κέντρων, οι ερωτήσεις των οποίων βασίσθηκαν στο
φημισμένο Μοντέλο Ποιοτικού Ελέγχου (Parasuraman,1988) , και
τροποποιήθηκαν σύμφωνα με τις ανάγκες του εργασιακού χώρου των
χιονοδρομικών κέντρων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η αντίληψη και το
ενδιαφέρον των διοικήσεων είναι ανάλογη και εξαρτάται από τη νομική
μορφή που έχει ο φορέας διαχείρισης εκάστοτε χιονοδρομικού κέντρου,
δηλαδή δημόσιος, ιδιωτικός ή τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.