Πληροφορική και επιχειρηματικότητα: συστήματα πληροφορικής στον τουρισμό για την προώθησή του – Μελέτη περίπτωσης: Η προβολή μέσω τουριστικού agency
Informatics and entrepreneurship: IT systems in tourism for its promotion – Case study: promotion through a tourist agency
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/59977/25579.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Δημητρίου, Γεώργιος
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.