Η κοινωνική συμμετοχή μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο: αξιολόγηση ενός προγράμματος παρέμβασης
Social participation of pupils with special educational needs in regular schools: evaluating an intervention program
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/59865/25043.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Νικολοπούλου, Χρυσοθέμη Α.Όνομα μέλους επιτροπής
Μπότσογλου, Καφένια
Ρουσσάκης, Ιωάννης
Όνομα Επιβλέποντος
Αβραμίδης, Ηλίας
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.