Σχεδίαση και υλοποίηση ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη χρήση της μηχανής Unreal Engine 4
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/57881/23868.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Λιόλιος, Χριστόδουλος Γ.Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Σταμούλης, Γεώργιος
Λουκάκης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.