Show simple item record

The contribution of social media in enhancing the enterprises’ public image and the promotion of their sales: the cases of Facebook and Instagram

dc.contributor.advisorΔημητρίου, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚαραγιάννη, Όλγαel
dc.date.accessioned2021-04-21T08:11:21Z
dc.date.available2021-04-21T08:11:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22803
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55942
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Έρευναel
dc.titleΗ συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ενίσχυση της δημόσιας εικόνας των επιχειρήσεων και στην προώθηση των πωλήσεών τους: η περίπτωση των Facebook και Instagramel
dc.titleThe contribution of social media in enhancing the enterprises’ public image and the promotion of their sales: the cases of Facebook and Instagramen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International