Η συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ενίσχυση της δημόσιας εικόνας των επιχειρήσεων και στην προώθηση των πωλήσεών τους: η περίπτωση των Facebook και Instagram
The contribution of social media in enhancing the enterprises’ public image and the promotion of their sales: the cases of Facebook and Instagram
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/55942/22803.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Mostra/ Apri
Autore
Καραγιάννη, ΌλγαSupervisor name
Δημητρίου, Γεώργιος
Σταμούλης, Γεώργιος
Data
2021Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.