Show simple item record

Video game design and implementation on the Unreal Engine 4

dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΛουκάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΖαπάρας, Παναγιώτης Α.el
dc.date.accessioned2020-11-03T09:07:39Z
dc.date.available2020-11-03T09:07:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54019
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒιντεοπαιχνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιγνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση βιντεοπαιχνιδιού στην μηχανή Unreal Engine 4el
dc.titleVideo game design and implementation on the Unreal Engine 4en
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International